O občini |
Predstavitev |
Župan |
Občinski svet |
Nadzorni odbor |
Občinska uprava |
Režijski obrat |
Medobčinska uprava |
Civilna zaščita Občine Šempeter - Vrtojba |
Postopki, vloge in obrazci |
Razpisi, pozivi, naznanila in razglasi |
Projekti in naložbe |
Občina Šempeter - Vrtojba
Trg Ivana Roba 3a
5290 Šempeter pri Gorici
T: 05 335 10 00
F: 05 335 10 07
E: info@sempeter-vrtojba.si
Uradne ure:
ponedeljek in petek: 8.00-12.00
sreda: 8.00-12.00 in 14.00-16.30
1. točka:
Sklep št.: 01101-23/2015-1
Občinski svet Občine Ajdovščina, Občinski svet Občine Brda, Občinski svet Občine Kanal ob Soči, Občinski svet Občine Miren - Kostanjevica, Občinski svet Občine Šempeter-Vrtojba, Občinski svet Občine Vipava in Mestni svet Mestne občine Nova Gorica:
odločno nasprotujejo 54. členu, 55. členu in 56. členu Zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leti 2016 in 2017, v katerih ta določa višino finančnih sredstev za občine in
ugotavljajo, da Vlada RS in Državni zbor RS s tako dodeljeno višino finančnih sredstev ogrožata smisel in obstoj lokalne samouprave in še dodatno siromašita prebivalke in prebivalce občin, ki so zaradi socialne in ekonomske krize že tako zelo prizadeti in da državna raven deluje v nasprotju s pravili pravne države, saj že nekaj let določa višino povprečnine v nasprotju z Zakonom o financiranju občin,
zaradi česar zahtevajo:
1. da se 54. člen Zakona o izvrševanju proračuna RS za leti 2016 in 2017 spremeni tako, da se glasi:
»Višina povprečnine za leto 2016 znaša 536,00 evra na prebivalca. Višina povprečnine za leto 2017 znaša 536,00 evra na prebivalca.«.
2. da se 55. člen Zakona o izvrševanju proračuna RS za leti 2016 in 2017 črta.
3. da se 56. člen Zakona o izvrševanju proračuna RS za leti 2016 in 2017 spremeni tako, da se glasi:
»V letu 2016 se del sredstev za sofinanciranje investicij občin zagotavlja v višini 4% skupne primerne porabe občin, ob upoštevanju, da 1 % teh sredstev predstavlja nadomestilo dela sredstev za sofinanciranje investicij iz leta 2015.
V letu 2017 se del sredstev za sofinanciranje investicij občin zagotavlja v višini 4% skupne primerne porabe občin. Delež sredstev, ki ga bo občina porabila za namene vračila obveznosti po 23. členu ZFO-1 se ne uvršča v načrt razvojnih programov državnega proračuna, pri čemer se za pridobitev osnove za sklenitev pogodbe o sofinanciranju smiselno uporabijo določbe četrtega in petega odstavka 23. člena ZFO-1. Sredstva investicijskega transfera se lahko v skladu s 23. in 21. členom ZFO-1 uporabijo tudi za plačilo tistih stroškov projektov strukturne in kohezijske politike Evropske unije, ki so nujno potrebni za izvedbo projekta, vendar jih organ upravljanja ne pripozna kot upravičene stroške. Med te stroške pa sodi tudi nepovračljiv davek na dodano vrednost, plačan v zvezi z njimi.«.
2. točka:
Sklep št.: 01101-23/2015-2
Občinski svet Občine Ajdovščina, Občinski svet Občine Brda, Občinski svet Občine Kanal ob Soči, Občinski svet Občine Miren - Kostanjevica, Občinski svet Občine Šempeter-Vrtojba, Občinski svet Občine Vipava in Mestni svet Mestne občine Nova Gorica so se seznanili s projektom Revitalizacija reke Vipave.
3. točka:
Sklep št.: 01101-23/2015-3
Občinski svet Občine Ajdovščina, Občinski svet Občine Brda, Občinski svet Občine Kanal ob Soči, Občinski svet Občine Miren - Kostanjevica, Občinski svet Občine Šempeter-Vrtojba, Občinski svet Občine Vipava in Mestni svet Mestne občine Nova Gorica so se seznanili z blagovno znamko Vipavska dolina.